Gerbi

Internet prodaja :   063/254-290 |  063/861-0059           prodaja@gerbi.rs     \     Veleprodaja:       063/861-00-59 |  011/405-25-85       gerbi@gerbi.rs

Informacije o dostavi

Informacije o dostavi

Naručenu robu na području cele Srbije dostavlja naš partner “Post express”, direktno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u porudžbenici. Dostava se vrši u roku od najviše 8 radnih dana od datuma porudžbine. Porudžbine koje primimo nakon 14:00 časova biće obrađene sledećeg radnog dana ili u slucaju da ste poručili proizvod vikendom porudžbina će biti obradjena u ponedeljak.

Ako osoba koja je naručila (koja preuzima) proizvod prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi ostaviti “obaveštenje o prispeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave u periodu od 5 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljaocu.

Ako poručenu robu trenutno nemamo na stanju, rok isporuke je 30 dana nakon konsultacija sa kupcem.

Osnovna cena svake dostave zavisi od težine i vrednosti pošiljke a prema cenovniku koji Gerbi d.o.o. ima ugovoren sa  “Post express” kurirskom službom. Za sve pošiljke čija težina ne prelazi 2 Kg a vrednost prelazi 2.000 dinara trošak slanja snosi Gerbi d.o.o.

Cene isporuka su prema važećem cenovniku Post Express-a:

Post express -Cenovnik

Ukoliko niste primili robu ili obaveštenje o isporuci u očekivanom vremenu, molimo Vas da nas o tome neodložno obavestite, kako bi preduzeli radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.

 

Ispravnost pošiljke i reklamacije

 

Prilikom dostave robe, molimo Vas da sadržaj i ispravnost pošiljke proverite u prisustvu kurira, posebno obratite pažnju ukoliko primetite da je paket oštećen. Ukoliko primetite nedostatke ili oštećenja neophodno je da kurir sačini zapisnik o nedostacima.

Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.

Ukoliko dostavljeni proizvod ima kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe ili je poslat pogresan artikal molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate na e-mail: reklamacije@gerbi.rs ili broj telefona: : + 38163254290 kako bismo dogovorili povrat i zamenu takvog proizvoda

Reklamaciju možete podneti elektronski, lično ili poštom. Kontakt adresa za reklamaciju je reklamacije@gerbi.rs

Po prijemu reklamacije dobićete povratni odgovor da je reklamacija primljena kao i broj pod kojim je zavedena. U zakonskom roku od 8 dana biće Vam poslat odgovor na reklamaciju i ponuđena rešenja za nastali problem. Reklamaciju možete podneti u slobodnoj formi uz navođenje svih relevantnih podataka ili popunjavanjem obrasca.

Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima pravo da u roku od godinu dana od izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača. Potrošač se obraća na adresu Informatičke platforme za rešavanje potrošačkih sporova nakon čega se predlog za pokretanje vansudskog postupka dostavlja trgovcu, koji ima 15 dana da se izjasni da li priznaje ili osporava predlog potrošača. Na osnovu čl. 151, st. 2 Zakona o zaštiti potrošača, trgovac je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkog spora.

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014), potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu tj. da odustane od kupovine, u roku od 14 dana bez navođenja razloga i dodatnih troškova osim troškova vraćanja robe (poštarina).

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak, popunjavanjem i potpisivanjem obrasca za odustanak od ugovora o kupovini na daljinu i dostavom potpisanom obrasca na e-mail: prodaja@gerbi.rs

Prijem obrasca ćemo Vam potvrditi telefonom ili mejlom a uz potvrdu ćemo Vam dostaviti insturkcije povraćaja robe. Podaci koje navedete koriste se isključivo u cilju evidentiranja izmena u prometu robe.


Korpa